VEEL GESTELDE VRAGEN
Wat is de levertijd?
Voor 13.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Normaal gesproken is uw bestelling dan de volgende dag in huis. Is er onverwacht geen voorraad dan wordt u tijdig op de hoogte gesteld en kunt u indien gewenst de order annuleren.
Kan ik de status van mijn order inzien?
Zodra wij uw bestelling aanbieden bij Post.nl ontvangt u een e-mail en kunt u met Track & Trace uw pakket volgen.
Hoe bereik ik verfsuper ?
U kunt ons op werkdagen telefonisch bereiken 06-48 944 350 vanaf 09.00 uur tot 18.00 uur.
Of via WhatsApp 06 48 944 350
Of per e-mail: info@verfsuper.nl
U kunt ook het vragenformulier in het contactmenu op de website gebruiken.
Wordt de verf op originele machines gemengd?
Wij hebben zelf niets op voorraad en leveren alle producten rechtstreeks vanaf onze grossier.
Onze grossiers worden door de verffabrikanten beleverd, dus wij leveren geen restpartijen of blikken die via omwegen in Nederland terecht komen, maar altijd originele verf die in Nederland geproduceerd is.
Dit betekend ook dat bijvoorbeeld Wijzonol verf ook daadwerkelijk op een Wijzonol mengmachine op kleur gemaakt wordt, Veveo verf op een Veveo mengmachine, waardoor de kwaliteit van alle verven die op kleur gemaakt worden, van elke verffabrikant die wij aanbieden, altijd gewaarborgd is.
Kan ik iets ruilen of retourneren?
Ruilen, of zelfs retourneren kan, met uitzondering van speciaal voor u op kleur gemaakte verf. U kunt uw producten tot 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De kosten van verzending komen voor uw eigen rekening. Na de ontvangst van de goederen, in onberispelijke staat, wordt het product van uw keuze door ons verzonden of wordt het door uw betaalde bedrag binnen 7 dagen terug gestort op uw rekening.
Is verfsuper gecertificeerd?
Wij zijn gecertificeerd door de Stichting Webshop Keurmerk. Kijk voor meer informatie op ConsuWijzer.nl of op Keurmerk.info
Website beveiliging?
Ja, het gehele ordertraject op onze webwinkel is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL). Op het moment dat u van de winkelwagen naar het orderproces gaat schakelt automatisch de pagina om naar een SSL verbinding (1024 bits) en securearea.eu. Dit kunt u ook bovenin in uw adresbalk zien. Het adres begint met https:// en u zult of onderin het venster of naast de adresbalk een sleuteltje zien. De verbinding kan daardoor dus niet afgeluisterd worden.
Zijn er verzendkosten?
Voor Nederland; bij bestellingen tot € 75,- rekenen wij € 5,95 als bijdrage in de transportkosten, bestellingen boven € 75,- worden kosteloos geleverd.
Voor België; bij bestellingen tot € 150,- rekenen wij € 9,00 als bijdrage in de transportkosten. Bestellingen boven € 150,- worden kosteloos geleverd.
Hoe gaat verfsuper om met privacy beleid?
Uw gegevens worden, conform de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp), uitsluitend gebruikt voor het in orde maken van uw bestelling en de nazorg zoals facturatie en garantie. U kunt zelf aangeven de nieuwsbrief te willen ontvangen of juist te beëindigen in het orderproces. Verfsuper.nl verstrekt uw gegevens niet aan derden. Het orderproces is bovendien streng bewaakt middels Secure Socket Layer (SSL). U kunt dit controleren d.m.v. een speciaal pictogram (sleuteltje) onderin uw venster of naast de adresbalk op het moment dat u zich in het orderproces bevindt.
Hoe kan ik een bestelling betalen?
U kunt bij ons betalen met iDEAL, bankoverschrijving, creditcard, MisterCash of achteraf betalen met Afterpay.
En zijn de prijzen in- of exclusief BTW?
Alle vermelde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op
nemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk waar verfsuper.nl bij is aangesloten.
Wij vragen u, een of meerdere foto’s van de klacht mee te sturen.